dilluns, 14 d’abril del 2014

Capítol 18. Bianual Part Final. #Magnificats & #Alimentaria'14

El tercer dia de fira i l’últim per a mi, començava veient com el sol treia el cap i com els meus passos anaven avançant fent la ruta de cada dia. Entenc que molts dels que llegiu aquestes lletres no pugueu comprendre què vol dir això de passejar cada matí al voltant del canal d’Urgell pel Pla d’Urgell.

Per cert, sabeu que aquest el va fer construir el fundador del Castell del Remei? Com reclamen i amb raó, les persones que esperen aspectants a veure que acabarà passant amb l’Ebre, #LOriuésVida. Bé, nosaltres no tenim riu però tenim aigua i sí, i tant que és vida. Aprofito per animar a qui vulgui entendre de què parlo per rebre’ls a casa i ensenyar-los com vivim aquí.

Pero tornem al nostre tema. Avui ens toca parlar de com van anar altres actes paral·lels a l'Alimentaria de #Magnificats i sobretot de #Alimentaria14.

En la meva assistència al tast per parelles, em vaig trobar moltes persones, una d’elles va ser en Damià (Juvé & Camps). Feia molt de temps que no ens veiem, tot i que tenim una relació molt propera. Em vaig alegrar molt de donar-li la mà i de rebre la seva invitació al nou celler de la casa a Espiells.

Cap a la una del migdia estava al nou celler on és celebrava l’acte #Magnificats. El primer que li vaig demanar al Damià era si podia imprimir l’entrada que em va fer arribar la DO Monsant per poder anar a un tast de la seva zona dirigit per un bon amic, en Joan Asens.

No havia previst fer altra  cosa que descansar, però finalment em vaig animar i vaig tirar cap a l’acte.

El majestuós indret estava replet de cares conegudes, moltes de les quals encara no havia vist durant els dies anteriors. Em vaig alegrar moltíssim poder saludar-los i fer-la petar una estona.

La zona de la mostra de vins, estava repleta de persones tastant els diferents vins que distribueix Primeras Marcas.  Allí em vaig trobar amb Mas Martinet Team i em vaig afegir amb en Toni i la Mercè (Estel de la Mercè) per tal de poder tastar alguns vins.

Els meus ulls es van obrir de cop en veure la Silvia Culell, bona amiga, darrere de l’estand de Jean Pierre Moueix, els vins més grans de Bordeaux.

El rellotge collava i no vàrem tenir gaire temps. Vaig poder conèixer personalment els Germans Sanz i ens va tocar fer cua, com tots, per poder menjar quelcom.

Amb el plat ple i buscant una taula per menjar amb calma, les cares conegudes seguien apareixent al meu pas. A primera hora de la tarda, cotxe al cul i per fi cap a Alimentaria.

Pot semblar repetitiu però vaig preferir saludar a les persones que m’anava trobant que estar pendent del vi.

Així que, després de passejar-me passadissos amunt i avall a Intervin, em vaig asseure una estona amb en Roger (Llopart) i amb els Agustins (ATRoca) després de saludar a uns amics de cor (els Germans Jovani).

Menjant foie, per berenar i tastant els nous vins del nou celler ATRoca, vàrem anar berenat mentre la fèiem petar.

Com us haureu adonat, al llarg dels darrers tres capítols, sempre he anat acompanyant els articles de fotos dels actes i he etiquetat a les persones que m’he anat trobant.

Aquesta és la meva manera de donar ànims a moltes de les persones que  fan possible el nostre sector, gràcies al seu treball diari.

Moltes gràcies a tots!

SALUT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada