dissabte, 8 de març del 2014

Capítol 7. Homenatge a les dones del vi


 
Les Dones del VI

Homenatge a les dones que es dediquen en les diferents disciplines a casa nostra


Aquests noms son la representació d’un col·lectiu molt mes ampli

Espero que els que no hi surtin es vegin representats
 
A les Sommeliers: Judith Cercós (Moments), Pilar Cavero (El Celler de Can Roca), Núria Gibert (Gaig), Núria Gironés (Cal Isidre), Irene Coza (L’O), Tamae Imachi (Dos Palillos) Lorena Cañas (Cinc Sentits), Janina Rutia (Coure), Maria Iglesias (Hisop), Cristina Losada (41 Graus), Zetkin Lian (Patka), Isabelle Brunet (Monvínic), Melani Sevilla i Isabelle Moren (Hotel Hermutrage), Elena Sellès (El Fumet), Susana Estrany i Carme Sommelier (l’Arrosseria del Andreu), Maria Sainz i Audrey Doré (RocaMoo), Marta Domènech (Fonda Sport), Chiara Gai (El Celler del Puntaire), Eli Barroso (El Lio), Monste Lao (Cal Arpa), Anna Busquets (Les Cols), Carol Gonzalez (Can Jubany), Anouk Kim (Caelis), Sarai Tengo (Can Majó)

A les Dones que fan vi: Irene Alemany (Alemany i Corrio), Sara Perez (Mas Martinet i Venus La Universal), Isabel Marza (Castell del Remei / Cérvoles), Ester Nin (Nin Ortiz), Carme Ferrer (Bàrbara Forés), Olivia Bayés (Marco Abella), Marta Rovira (Mas D’en Gil), Marta Pedra (La Vinyeta), Eva Llobera (Olivera), Daphne Gloirian (Clos Erasmus), Sara Jove (Mas Blanc i Jove), Mireia Pujol-Busquets (Alta Alella, Cava Privat i Mas Igneus), Mireia Tetas (Pinord), Mireia Torres (Jean Leon / Torres), Anna Espelt (Celler Espelt), Montsa Jovani (Caves Berdie), Anne Cannan (Clos Figueras)

A les Dones del Comerç del Vi: Anna Marti, Mireia Pascual, Montse Plans i Sandra Aulinas (Vila Viniteca), Anna Casabona (Celler Capçanes), Isabel Vazquez (Castillo de Peralada), Isabel Ferran (Jané Ventura), Rosa Moraleda (Rovellats), Linda Díaz (Gramona), Naira Lopez (Vinos Perea), Mireia Mòdol (Torelló)

A les Sommeliers de les botigues de vi: Mireia Molano (Vinacoteca), Adriana Barreiras (Vila Viniteca), Núria Avellaneda (DiVi)

 A les Periodistes i Bloggers del vi: Carme Gasull, Anna Riera, Empar Moliner, Ruth Troyano, Meritxell Falgueras, Silvia Culell, Anna Vicens, Carola Sitjas, Laura Masramon, Sara Sanchiz

 Les meves Dones del vi, gràcies a elles jo em, vaig dedicar a aquesta passió / ofici:

Les meves avies, Maria i Tresa, la meva mare Montserrat, la meva tieta Mercè i la meva germana Amor.

A totes les dones que s’estan formant i les que les formen per entrar en aquest món.


MOLTES FELICITATS

SALUT!

1 comentari:

  1. y a tantas anónimas que, de alguna manera, ayudan a difundir este mundo!!

    ResponElimina